Kontakt

lostarysacz@poczta.internetdsl.pl

Start
Wycieczka do Sandomierza
W dniach 14-15.06.2021r. uczniowie klasy 2a i 2f wraz z wychowawcami, wybrali się na dwudniową wycieczkę do Sandomierza. Mieliśmy okazję zwiedzić min. Muzeum Ojca Mateusza, trasę podziemną, Bramę Opatowską, Rynek oraz kościół pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny. Zaliczyliśmy też spotkanie z rycerzem, który w bardzo ciekawy sposób opowiedział historię miasta. Podczas zwiedzania sandomierskich atrakcji cały czas towarzyszył nam rewelacyjny przewodnik. Z wielkim zaciekawieniem słuchaliśmy jego opowieści. Mieliśmy możliwość przechadzać się ulicami, po których jeździ na rowerze Ojciec Mateusz oraz skosztować pysznych lodów, z których słynie to małe, świętokrzyskie miasteczko. Po powrocie ze zwiedzania oglądaliśmy pierwszy mecz reprezentacji Polski na Euro i kibicowaliśmy naszej reprezentacji. Niestety piłkarze zagrali fatalnie i trochę popsuli nam humory. Na szczęście po meczu wszyscy zebraliśmy się na ognisku, gdzie mogliśmy razem potańczyć, pośpiewać i pograć w siatkówkę.

Przez cały wyjazd towarzyszył nam wspaniały kierowca z córeczką Oliwką. Dopisywała nam też niesamowita pogoda. Spędziliśmy razem niezapomniany czas i już nie możemy się doczekać kolejnych wyjazdów. Było naprawdę świetnie...